No subject

Peter Straka = BENO straka at elf.stuba.sk
Fri Mar 25 08:48:11 CET 1994

QUERY

Dobry den.

Ja som Peter Straka z KESP EF STU BLAVA a som novy uzivatel TeX-u.
Robim s tex-om priamo na SUN-och a mam problemi s narodnym prostredim.
Uz som zistil ako sa daju vygenerovat CSfonty pre DVI (***.300pk) ,ale mam
problem ako dostat iso-8859-2 do Xwindows-ov.

Ak ma niekto skusenosti s CS-fontami na Xwindows-och mohol by mi pomoct.
Mohli by ste mi o podrobnejsie napisat (postup) ako si spravit CS-fonty,
pripadne ak ich uz mate ,mohly by ste mi takyto font poslat.

Uvital by som radu ako dostat vseobecne slovencinu/cestinu  na UNIX (SUN).
Nejaky CS-editor a fonty a klavesnica ...
Mozem robit s fontami typu: *.ff *.fm *.f3b *.fb [afm tfm bdf snf gf t1 vp vf]

Viem ze sa robil font pre emacs na Linux-e.
Mne tento font nejde nainstalovat, mohol by mi niekto napisat Cesky/Slovensky
postup ako si spravit novy CSfont alebo nainstalovat ten z Linux-u,
alebo mi poslat iny zdrojak CSfontu v Acsii tvare.
Kazda rada ohladne CSfontov na UNIX (SUN ) mi je dobra.

Tesim sa na spolupracu.		TheBenO		straka at decef.elf.stuba.sk