Databaze + horizontalni pozice

MIKULIK at ill.fr MIKULIK at ill.fr
Thu Mar 24 08:19:46 CET 1994

>: 3. Obcas bych chtel vysazet nejake udaje (slova, tabulky...) pod sebe, aniz bych
>: obe pozice pevne fixoval. Takze bych chtel odecist polohu zacatku prvniho slova,
>: zapamatovat si ji a pak o kus dal v textu skocit na tutez horizontalni pozici
>: a zacit psat odtud. Jak na to?

>V latexu okoli tabbing

Tabbing lze pouzit, pokud ty slova jsou umistena na po sobe jdoucich radcich.
Ale kdyz mam mezi nimi nekolik odstavcu textu? Slo by napsat takove nahore
uvedene makro pro zapamatovani a obnoveni horizontalni pozice "kurzoru"?
Konkretne by se timto dal odstranit problem s rucnim "docentrovavanim"
casti vzorcu ci zcela nezavislych casti textu pomoci \hspace, jehoz parametr
se zjisti pomoci pravitka v jiz vysazenem dokumentu (coz ma tu nevyhodu,
ze pri zmene pisma je to nutne znovu opravit).

Dekuji, Petr Mikulik  <mikulik at sci.muni.cz>