Databaze

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Mar 22 15:52:45 CET 1994

Dobry den,
: >              Dobry den TeXiste,
: >
: > mel bych nasledujici dotazy:
: >
: > 1. BiBTeX je uzitecna vec, ovsem lepsi by bylo mit databazi pro vedeni udaju o
: > clancich a knihach, ktera by dovedla exportovat format pro Bibtex. Nevite nekdo
: > o nejake takove databazi?
: >
:
:      Dobry Vam taktiez,
:
: osobne pouzivam program BibDB verziu 1.3a z novembra 1992 napisany Eyalom
: Doronom a som s nim spokojny. Neviem ci uz neexistuje novsia verzia. Ja som
: ho dostal od znameho z Nemecka, teda neviem kde sa da k nemu dostat. Snad
: bude v nejakom TeXovskom archive (ftp.muni.cz ?). Ak budete mat zaujem ho
: vyskusat mozem ho poslat e-mailom.
Je (nebo vlastne bude za par minut -- prave se prenasi)
v ftp.muni.cz:pub/tex/bibtexing/bibdb.zip

Zdravi
Petr <sojka at muni.cz>

: Okrem toho mam na mieru napisany program na transformaciu vystupu z
: CCoD (Current Contents on Diskette) do .bib suboru. Teda moja schema
: udrziavania udajov je:
:
:   CCoD --------------> .bib  -------------> citacie v clankoch
:         ccod2bib.exe    |       BiBTeX
:                         |
:                        \/
:                       BibDB
:
:                                Zdravi     Darmo J.<darmo at savba.sk>
Pokud date svuj program do incoming adresare na ftp.muni.cz,
objevi se za cas v pub/tex/bibtexing

Zdravi
Petr <sojka at muni.cz>
: