Portrait vs. Landscape

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Mar 16 13:33:41 CET 1994

: > Dekuji vsem, kteri mi poradili s mym problemem.
: >
: > >Jina jednoducha moznost bez PS je vynechat v dokumentu misto a pak
: > >onu jednu stranu vytisknout zvlast.
: > Tohle se mi zda nejjednodussi a pro prislusny ucel plne vyhovujici reseni.
: >
: > Tomas Hurka
: >
: Co kdyz ale chci mit zachovano cislovani stranek (popr. hlavicku)?
:
: (Pak asi nezbyva nez pouzit PS, nebo ne?)
Pro jednoduchy text nastojato existuji makra O. Ulrycha,
napr pro celou tabulku se obavam, ze mate pravdu (nezbyva nez jit pres PS
(a pripadne ghostscript tisknout v pcl)).

Petr <sojka at muni.cz>
:
: Leo <hadacz at math.muni.cz>