Portrait vs. Landscape

Alexandr Malusek malusek at dec1.fjfi.cvut.cz
Wed Mar 16 12:23:40 CET 1994

> Co se otaceni textu a vubec cehokoli "specielniho" tyce doporucuji
> novou knihu M. Goossens, F. Mittelbach a A. Samarin: "The LaTeX
> Companion",  Addison-Wesley, 1994. ....

M. Goossens a A. Samarin jsou take autory dokumentu "TeX at CERN,
Local Guide". Vyse uvedenou knihu jsem necetl, ale predpokladam, ze do
ni vlozili radu prikladu ze zmineneho Local Guide, kde je rotace
tabulek, obrazku, ... podrobne diskutovana. Nemam prehled o mistnich
instalacich TeXu na ruznych univerzitach, ale kdyby byl na nasi fakulte
nainstalovan TeX tak, jak je v CERNu (+podpora cestiny), byl bych velmi
spokojen.

/anonymous at asis01.cern.ch:/pub/asis/share/cern/doc/ps.dir/
tex_at_cern.dir/texacern.ps (asi 1.7MB)

Mensi potize cini omezeni na max. 2 anonymous uzivatele logujici se na
asis01 ze sveta, ale vecer a pres vikend se tam da dostat bez problemu.

A. Malusek
KDAIZ FJFI CVUT v Praze