Portrait vs. Landscape

Jan Hlavacek lahvak at math.ohio-state.edu
Fri Mar 11 20:19:35 CET 1994

> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat, zda-li jde v TeXu nejak otocit stranku o 90 stupnu.
> Konkretne jde o tabulku, ktera je moc siroka a potreboval bych ji dostal
> na jednu stranku tak, aby byla podelne.
>
> Predem dekuji za kazdou radu
>
> Tomas Hurka

Nazdar Tome, jak se mas?

Anyway, ja jsem podobnou vec vyresil v plaintexu tak ze jsem nadefinoval
\hsize a \vsize na zacatku dokumentu, a pak jsem tisknul pomoci

% dvips -t landscape

a chodilo to bez problemu.
Jedinej problem je v tom najit spravny misto kam novy hodnoty \vsize
... umistit, aby je TeX akceptoval a aby je nejaky makro ktery
pouzivas nepredefinovalo.

Jsem presvedcenej ze nekde v LaTeXu musi existovat nejakej styl nebo
makro nebo neco co by to resilo taky.

Cau, mej se.

 Honza Hlavacek.