dvojstranky

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Fri Mar 11 11:45:09 CET 1994

> Na urovni latexu to sice lze delat take (makro 2up.tex od Timothy
> van Zandta), ale jinak vystacite s navodem v \emtex\doc\english\dvidrv.doc
> jak vytvorit twoup.cnf pro tisk, ktery pozadujete (mattesovy
> drivery pro msdos).
Ja osobne bych doporucil 2up. Jednak mi pripada, ze se snadneji
konfiguruje, jednak umoznuje srovnat dvojice stranek tak, aby po vytisteni
z obou stran papiru a prelozeni na polovinu vznikl sesitek se spravne
usporadanymi strankami, coz se docela muze hodit.

Definoval jsem si nasledujici makro

% \sesit
% Prikaz, ktery rozlozi stranky A5 na papiry A4 tak, aby vysledek slo
% proste prelozit a sesit; zabrani zapisu chybnych odkazu, obsahu...
%
\newcommand{\sesit}{\input{2up}\source{\magstep0}{14.9cm}{21cm}
\target{\magstep0}{29.8cm}{21cm}\targetlayout{booklet,twosided}
\nofiles}

sazim na velikost A5 a bezprostredne pred finalnim tiskem pridam pred
\begin{document} volani \sesit, naposledy necham vysazet a tisknu.

Klasicka verze 2up je k sehnani napr. ve

  ftp.vslib.cz:/pub/tex/macros/generic/2up.tex

trochu prepracovana varainta (ponekud pratelstejsi) je soucasti baliku
seminar

  ftp.vslib.cz:/pub/tex/macros/latex/contrib/seminar/doc/2up.doc
                                                    /inputs/2up.tex
                                                    /inputs/2up.sty

Preji vsem pekny vikend

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic