Print 180dpi

Vladimir Kubak VLAD at vupnw.upol.cz
Fri Mar 11 09:38:09 CET 1994

> Dobry den,
> : Vazeni pratele,
> : vyskytl se u mne jeden problem pri tisku na 24 jehlovou tiskarnu. TeX jsem
> : nasinstaloval z disket stazenych z ftp.muni.cz, vse funguje bez problemu, ale
> : pri pokusu o tisk volbou Print - Matrix (180 dpi) hlasi DVI driver chybu
> : 'Fatal error 2511: page with exceeds 1440px' a za zadnych okolnosti nemuzu
> : tisk rozbehnout.
> Pouzivate konfiguracni soubor na uzkou tiskarnu.
> Bud prejdete od lql.dot k lqwl.dot, nebo si tento soubor
> dekompilujte pomoci
> [...]

No, nevim. Jak moc uzkou tiskarnu? Mne to totiz pri nekolika
instalacich noveho CSTeXu na jehlickove (9 i 24) tiskarny hlasilo
taky. Pritom v prislusnych .cnf souborech byly nadefinovany rozmery
pro papir A4. Jenomze 1440 pixelu je, pokud tomu dobre rozumim, o par
milimetru min nez 21 cm pro A4 a tak to rve. Zatim jsem to resil tak,
ze jsem podle vzoru starych .cnf souboru parametry pro rozmer stranky
proste zrusil.
Celkove mi to vsak pripada jako chybicka v soucasne instalaci CSTeXu.

|   Vladimir Kubak          vlk at risc.upol.cz    |
|   Palacky University                          |
|   Publishing center                           |
|   Olomouc                                     |
|   Czech Republic                              |