posting csltx2e.zip

Petr Sojka sojka at erebor.ics.muni.cz
Tue Mar 8 15:54:18 CET 1994

: Vazeni kolegove
: prave jsem poslal do /pub/tex/incoming/csltx2e soubor csltx2e.zip
: (Info-zip used). Stejne pojmenovany soubor v /pub/tex/incoming je asi
: vadny, protoze mi behem prenosu vypadl terminal.
Umistil jsem distribuci do

ftp.muni.cz:/pub/tex/latex/2e/csltx2e.zip

Petr <sojka at muni.cz>

:                                                 Z. Wagner
:
:
:      CsLtx2e - podpora cestiny a slovenstiny pro LaTeX2e
:      ===================================================
:
: Pro vlastni potrebu jsem vytvoril konfiguracni soubory podporujici
: cestinu a slovenstinu pro LaTeX2e. Snazil jsem se, aby vse fungovalo
: s nejnovejsi distribuci CsTeX'94. CsLtx2e je velmi predbezna verze
: a je urcena zejmena tem, kteri si dokazi sami vygenerovat LaTeX2e.
: Vlastni LaTeX2e neni zde obsazen, musite si jej stahnout z verejnych
: archivu (napr. CTAN). V baliku CsLtx2e je vse, co potrebujete pro
: cestinu a slovenstinu.
:
: Vsechny namitky/navrhy/hlaseni chyb apod. jsou vitany.
:
: z. Wagner       wagner at csearn.bitnet
:                 wagner at earn.cvut.cz