csTeX a pk-files

Bohumil Chalupa bochal at hp700.karlov.mff.cuni.cz
Mon Mar 7 12:52:26 CET 1994

>    Prave jsem si instaloval csTeX a jeho upgrade'94. Dosud jsem pouzival
> PCTeX a kdyz jsem potreboval nejaky chybejici font, vygeneroval jsem si
> .tfm a .pk soubory pomoci MF, zaradil je do prislusnych adresaru, atd.
> V csTeXu jsou .pk soubory nejak shrnuty do .fli souboru. Jakym zpusobem
> je mozno zaradit dalsi fonty do csTeXu?
>    Dekuji predem                          Jan Zeman
>                                           Fzu AV CR

V souboru cfg.doc je popsan zpusob, jak dosahnout automatickeho generovani
fontu, ktere se nenajdou v *.fli. Je to otazka jedne nebo dvou radek
do konfiguracniho souboru csTeXu. Tyto soubory se vytvareji jako *.pk
a automaticky se zarazuji do (prip. automaticky vytvarenuch) adresaru
dpi*. Je tedy mozno je opet umazavat a puvodni *.fli zustava nedotcena.
      Zdravi
					      Bohous Chalupa
					      KFK MFF UK