Forwarded message

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Thu Mar 24 15:43:24 CET 1994

>Date: Thu, 24 Mar 1994 13:18:25 +0100
>From: Peter Straka = BENO <straka at elf.stuba.sk>
>To: csTeX-Mgr at CS.felk.cvut.cz

Pro zasilani prispevku prosim pouzivejte adresu cstex at cs.felk.cvut.cz.
Pod adresou cstex-mgr se skryva spravce konference. Diky za pochopeni,
nyni Vas dotaz:
-----------------------------

QUERY
Dobry den.

Ja som Peter Straka z KESP EF STU BLAVA a som novy uzivatel TeX-u.
Robim s tex-om priamo na SUN-och a mam problemi s narodnym prostredim.
Uz som zistil ako sa daju vygenerovat CSfonty pre DVI (***.300pk) ,ale mam
problem ako dostat iso-8859 do Xwindows-ov.

Ak ma niekto skusenosti s CS-fontami na Xwindows-och mohol by mi pomoct.
Mohli by ste mi o podrobnejsie napisat (postup) ako si spravit CS-fonty,
pripadne ak ich uz mate ,mohly by ste mi takyto font poslat.

Uvital by som radu ako dostat vseobecne slovencinu/cestinu  na UNIX (SUN).
Nejaky CS-editor a fonty a klavesnica ...
Mozem robit s fontami typu: afm tfm bdf snf gf t1 vp vf

Tesim sa na spolupracu.		TheBenO		straka at decef.elf.stuba.sk