Typ (ko)procesoru ?

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Fri Mar 18 09:59:52 CET 1994

>  Vite nekdo prosim, jak lze v DOSovem davkovem souboru udelat vetveni
>podle typu procesoru (86/286/386) a existence nebo neexistence kopro-
>cesoru? Konkretne mi jde o to, ze TeX ma ruzne verze vlastniho prekla-
>dace podle typu procesoru a prohlizece take existuji ve verzich lisi-
>cich se podle (ne)existence koprocesoru. Davky pro praci s TeXem na
>serveru bych proto chtel udelat tak, aby se vybrala vzdy optimalni
>verze podle konfigurace pocitace, na kterem se TeX pusti. Za rady
>predem dekuji.
>
>                                                  Miroslav Lycka
> [...]

Tuto odpoved posilam i do konference csTeX at cs.felk.cvut.cz, kam
tato problematika podle meho nazoru spise patri.
Kdysi davno jeste pred existenci baliku csTeX sireneho CSTUGem
jsem pouzival nize uvedeny postup. Program chekproc jsem nasel
nekde na simtelu, mozna pod jinym jmenem. Pokud byste o nej mel
zajem, napiste primo na moji adresu. Mozna bych jej nekde
v historickych usazeninach nasel.
V baliku csTex by se neco podobneho dalo udelat v souboru
cfg\ram\texrun.bat.
                                   S pozdravem
                                        Martin Bily
x:\emtex\chekproc > nul
if errorlevel 3 goto latex386
x:\emtex\tex286 /mf:40000 /a=%1.err &cslplain %1
goto latex9
:latex386
x:\emtex\tex386 /a=%1.err &cslplain %1
:latex9