dvojstranky

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Mar 15 16:14:46 CET 1994

: > :  neviete mi poradit ako zabezpecit v LaTeXu tlac dvoch stranok textu vedla
: > :  seba na jednu fyzicku stranku papiera (aby som po vytlaceni dostal knizku
: > :  rozmeru polovice A4) ? Za odpoved vopred dakujem.
: >
: > Na urovni latexu to sice lze delat take (makro 2up.tex od Timothy
: > van Zandta), ale jinak vystacite s navodem v \emtex\doc\english\dvidrv.doc
: > jak vytvorit twoup.cnf pro tisk, ktery pozadujete (mattesovy
: > drivery pro msdos).
: >
: > Zdravi
: > Petr <sojka at muni.cz>
:
:     to je sice hezke, ale vystup z texu pres dvidrv neni jediny
: mozny, v nekterych pripadech jej pouzit proste nejde. Pouzivam v TeXu
: postscriptove fonty, ktere po nekolika pokusech pouzivam jako
: externi, to znamena ze prozenu dvi soubor skrz dvips na ps soubor  a
: az pri tisku ps dokumentu a prislusne fonty se nahraji do tiskarny az
: v dobe tisku. Prave v tehle chvili hledam reseni takoveho problemu.
:
: Vsiml jsem si ze mattesovy ovladace jdou nakonfigurovat pro tisk vice
: stran a nemusi se to delat uz na urovni TeXu. Ale ja pouzivam pro
: tisk ovladac DVIPS ktery tuto volbu neposkytuje.
:
:     Potreboval bych vytisknout 4 strany na format A4, jsou velike asi
: 10 x 12 cm, tj. bez problemu se na A4 vejdou. Opravdu se mi nechce
: prevadet ps fonty na pk, protoze po jistych pokusech se na to clovek
: nemuze spolehnout.
Primo na tohle byl napsan filtr quarto (ftp.muni.cz:pub/tex/ps),
ktery vezme vystup dvips a udela pozadovanou [2/3]4[6/8/9] stranku.
Dovede i vybrat z ps souboru jen specifikovane stranky
(hodi se pri zmackanem papiru ci zamastene strance).
:
:     I kdyz asi rovnou nemohu ocekavat reseni, rad bych vedel zda je
: tenhle problem v TeXu popr. v LaTeXu resitelny, bez pouziti ovladace
: dvidrv. zajimalo by me mne zda to jde obecne pro n stran.
Ano, je resitelny i na urovni texove output routiny
(viz odpoved kolegy Surdy).
:
:     Potreboval bych vsak z jednou tou malou stranku pracovat i nadale
: jako ze strankou, to znamena aby se spravne cislovala, aby obsah a
: rejstrik a odkazy fungovaly v poradku.
Reseni na urovni ps (Vas pripad)
umozni pracovat s [mini] strankami jako obvykle.
Muzete tez zkusit psbook a psnup z baliku psutils.

Petr <sojka at muni.cz>

:
:                                         Dekuji za jakoukoliv odpoved
:                                         LADISLAV VOBR
:                                         e-mail: VOBR1 at JONAS.ZCU.CZ
:                                                 VOBR1 at HERMES.ZCU.CZ
: