Portrait vs. Landscape

Vladimir Solnicky SOLNICKY at dolni.ms.mff.cuni.cz
Tue Mar 15 08:59:19 CET 1994

> Je-li treba na jedne strance mit text orientovany normalne i otoceny o 90
> stupnu (nebo treba vzhuru nohama), lze toho docilit i takto:
> Text, ktery ma byt otocen, pripravim jako zvlastni dokument
> a Mattesovym ovladacem prevedu do formatu .PCX tak, aby uz zde byl
> otocen. A potom tento 'obrazek' zaclenim do normalniho textu, kam
> potrebuji bud primo (Mattesovy ovladace umi zpracovat .PCX) nebo
> komfortneji pomoci programu bm2font.

Nebo tabulku vysazet jako samostatny .DVI soubor a pomoci
programu DVIPASTE z baliku Lams-TeX tento .DVI soubor vsunout
do .DVI souboru obsahujiciho zbyvajici (hlavni) cast dokumentu.
Priznavam se, ze jsem to dosud nezkousel (nebylo treba), ale znam
cloveka, ktery to uspesne delal ( "Stepan"
<Kasal at dolni.ms.mff.cuni.cz>, adresa uvedena se svolenim).

                    |   | l a d i m i r    \__
                    |   |                     \ o l n i c k y