konverze TeX -> ???

Michal Herman mike at dale.entu.cas.cz
Thu Jun 16 19:31:12 CEST 1994

> : Dobry den,
> : mam takovy kacirsky dotaz:
> : Existuji konverzni utility z TeXu do jineho editoru?
> Ano, existuji.
> : Nebo alespon do holeho ASCII?
> Ano, detex ci dvispell z emtexu.
> : (archiv ftp.muni.cz asi neni temto aktivitam priznive naklonen ;-)
> To bych nerekl. V pub/tex/CTAN/support
Kouknu se tam.

> : (prip. pub/tex/conversion)
Tam jsem se dival jeste pred dotazem a objevil jsem tam pouze konverze typu
??? -> tex

> v tex.faq o moznych konverzich. Jaky konktretni cilovy system
> jez predci TeX, mate v umyslu pokouset?
Vysledek konverze je urcen pro mou kolegyni, ktera vladne T602 a platonicky
WP5.1 (nevim o kterou CS verzi se jedna - Zpravodaj 3/93).
Jo a je to vsechno v DOSu.
--
staleho zdravi preje
Michal Herman <mike at dale.entu.cas.cz>