The new LaTeX (fwd)

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Thu Jun 9 12:32:21 CEST 1994

: >                           The new LaTeX
: >
: >             Leslie Lamport and the LaTeX3 project team
: >                                    ^^^^^^
:
: Asi tomu dobre nerozumim. Jaka je tedy soucasna nejnovejsi verze
: LaTeXu ? LaTeX 3 nebo LaTeX 2e ? (viz dnesni dopis o zmene v
: adresarich).
Je tomu takto:
LATeX3 team se rozhodl jako cviceni pred dlouhodobym projektem (3-5let)
LaTeXu3 standardizovat LaTeX ve verzi Latex2e. LaTeX2e by se tedy
mel stat do doby LaTeXu 3 (t.j. na nekolik let) standardem.

Prejmenovanim adresaru minili to, ze kdyz je nyni rekne latex,
tak ma mit clovek na mysli posledni oficialni verzi, t.j
latex2e a o vsem ostatnim se ma mluvit jako o `starem' latexu,
latexu 2.09 apod.

Zdravi
Petr <sojka at muni.cz>
: