The new LaTeX - dotaz na instalaci

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Mon Jun 13 15:06:24 CEST 1994

Vazeni TeXiste,
omlouvam se predem, pokud se jedna o elementarni dotaz, ale domnivam se, ze
odpoved muze byt uzitecna pro vice uzivatelu:
  mam instalovany EmTeX, vcetne LaTeXu, ktery distribuce obsahovala. Chtel
bych nyni prejit na verzi LaTeX3. Jak se to da provest? Hledal jsem pomoci
ftp v /pub/tex/CTAN/macros/latex na ftp.muni.cz, kde podle predchoziho
sdeleni p. Sojky ma LaTeX3 byt, ale moc moudry jsem z toho nebyl. Take by
me zajimalo, zda a popripade kde se lze neco dozvedet o nove syntaxi LaTeXu.

                                      F. Kadlec