Obrazky...

Jan Stary stary at hp735.klok.cvut.cz
Thu Jun 9 13:27:33 CEST 1994

          Vazeni pratele TeXu,

obracim se do diskuse se svym jednim malym problemem.
  Uz delsi dobu pouzivam pro pretahovani obrazku z AutoCADu (release 10) do
LaTeXu program IMAGES ver. 1.2 z MF UK v Karline. Az doted mi tenhle pro-
gram slouzil dobre a i kdyz asi existuji lepsi metody, me toto docela uspo-
kojuje.
  Nyni jsem si AutoCAD nainstaloval znovu a soubory *.lst, ktere mi vypro-
dukuje prikazem "prplot" nejsou pro program IMAGES stravitelne. Po hlavicce
programu IMAGES se objevi hlaska "Too long head of file" a zadna konverze
se nekona. Snad je potreba neco nakonfigurovat ve vystupech z AutoCADu, ale
nevim co.
  Mohl by mi nekdo poradit? Za vsechny odpovedi predem dekuji.

                                       Jan Stary
                                       KU CVUT Praha
                                       tel. : 332 3519
                                       e-mail : stary at klok.cvut.cz