Pozvanka na shromazdeni CSTUGu

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Jun 2 10:26:36 CEST 1994

Vazeni pratele TeXu, dobry den.

Dnes rano jsem rozeslal pozvanky na shromazdeni CSTUGu snail mailem,
ovsem pro ty, kteri jsou pripojeni do tohoto diskusniho listu jsem se
rozhodl informaci pro jistotu duplikovat.

Text pozvanky je nasledujici:

   Pozvanka na shromazdeni CSTUGu

Dne 25.6.1994 se uskutecni shromazdeni Ceskoslovenskeho sdruzeni
uzivatelu TeXu. Vsichni clenove jsou srdecne zvani. Misto konani:
poslucharna K1, Sokolovska 83, Praha 8 -- Karlin (je to blizko stanice
metra Krizikova), cas: od 9.00 hod.

Prednasku k nekterym "TeXovskym" tematum prislibili: Karel Horak
(Zkusenosti s PostScriptovymi fonty v TeXu) a Lada Lhotka (Instalace
CSTeXu do UNIXu). Pripadna zmena programu vyhrazena.

	  Karel Horak
	  Predseda CSTUGu

Ja bych jeste dodal, ze na shromazdeni bychom se meli zamyslet nad
statutem CSTUGu, jeho stanovami, vysi prispevku kolektivniho clena
apod. Aspon tak znela dohoda na vyboru CSTUGu. Do textu pozvanky jsem to
nezaradil, protoze jsem se bal, ze me Karel znovu oznaci jako nihilistu.

Pokud nekdo ma v pozvance chybne vyplnenou adresu, je to chyba v
databazi clenu CSTUGu, ze ktere byly TeXem ty "korespondaky", ktere
dostanete, primo generovane.

Petr Olsak