csTeX a NDOS

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Jan 31 16:38:57 CET 1994

> Preji vsem dobre odpoledne!
>     Ma nekdo zkusenosti s upravou davek csTeXu, aby
> fungoval pod NDOSem?
>
> Diky,
> 		Jan Kucera
> 		(kucera at fzu.cz)

Take preji dobre odpoledne,

na problem NDOSu narazil muj bratr prave v souvislosti s davkami
v CSTeXu. Jadro pudla spociva v tom, ze znaky ` a ^ jsou v prikazovem
radku NDOSu aktivni a ja jsem je v davkach pouzil jinak.

Pokud jde o znak `, ten jsem pouzil pro porovnavani (i mozna prazdnych)
stringu v konstrukcich

  if `%COSI%==`neco ...

ktere by se daly nahradit (asi) zapisem:

  if "%COSI%"=="neco" ...

Priznam se, ze s NDOSem nemam zkusenosti, takze nevim, zda necihaji
dalsi problemy. Proto jsem taky nemel silu se do oprav pro NDOS poustet.

Druhy problematicky znak ^ se vyskytuje jen v kontextu s nazvem
polozky v menu (set FFMT=...), ktera se promenlivym zpusobem zobrazuje
v miste spusteni TeXu (podle nazvu formatu). Zde je napr:

  set FFMT=LaT^eX

aby pismeni T bylo v polozce aktivni (fyzicky je slovo LaT^eX napsano
mam dojem jen ve spousteci davce latex.bat jako parametr pro texset.bat.
a v cfg.mnu v miste pro zmenu formatu).

To by se dalo obejit tim, ze by se pouzilo  set FFMT=La, nebo AMSLa apod
a cast T^eX by byla vzdy stejna (ona taky je) a byla by zanesena do
souboru cfg.mnu. Tim se da odstranit symbol ^ z davek.

Prijemne NDOS-TeXovani preje

Petr Olsak