ozdobne fonty

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Jan 19 12:46:12 CET 1994

> Dobry den,
> hledam informace o dostupnych "ozdobnych" fontech
> pro sazbu napriklad blahoprani a podobnych tiskovin
> a o zpusobu, jak je ziskat.
Nevim presne, o co Vam jde. Mate-li na mysli ruzna kroucena pismena,
doporucil bych Vam kaligraficky font callig15, znacne oblibe se take tesi
ruzne goticke fraktury a podobne. Najdete je v
ftp.vslib.cz:/pub/tex/fonts/calligra
                            gothic
Minite-li ozdobnymi fonty pisma, ktera obsahuji ruzne symboly (rucicky,
sipky, kyticky,...), zdaji se mi dobre bbding10, wasy10, pripadne i
karta15. K nalezeni opet v odpovidajicich adresarich
ftp.vslib.cz:/pub/tex/fonts/bbding
                            wasy2
                            karta

Poznamka: V ftp.vslib.cz:/pub/tex/fonts je kopie
          ftp.tex.ac.uk:/tex-archive/fonts, coz by mohlo zajimat sirsi
          okruh TeXniku. Aktualizovano kazdy druhy den. Obdobne a
          ze stejneho zdroje udrzujeme i
          ftp.vslib.cz:/pub/tex/macros
          ftp.vslib.cz:/pub/tex/documentation

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic