Cviky s virtualnim fontem

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Wed Jan 12 11:21:04 CET 1994

Vazeny pan Wagner,

na zaklade Vasho dopisu do texovskeho diskusneho klubu som zistil, ze
sa venujete uprave novych fontov. Na brnenskom serveri som nasiel kniznicu fontov psfli. Zatail k nim nemam .tfm subory
aj probleny s akcentami a asi aj kopa dalsich. Chcel by som vas poprosit
o kratky komentar co bubem musiet vyriesit, aby som mohol pisat jednoduche
slovenske texty a ake programove nastroje budem musiet pouzit.
Nedavno som truchu upravoval niektore fonty a zistil som, ze naproklad
moje subory ako pktopx a pxtoch (prepacte ak som nazvy trochu skomolil)
zlikviduju znaky nad 128.

Za pomoc vopred dakujem

Anton Surda