HP4L Laser Printer and Emtex (fwd)

Vladimir Kubak VLAD at vupnw.upol.cz
Wed Feb 16 14:25:20 CET 1994

> Tenhle soubor jsem ziskal a zjistil jsem, ze se moje tiskarna skutecne
> chova spatne, ovsem jeste nikdy se mi to nestalo ve skutecnem dokumentu.
> Je to chyba v PostScriptu, takze se to tyka tiskaren HP 4M, ne HP 4L.

Ano, ta moje se taky nezda byt v poradku. Slysel jsem ale, ze v
novejsich tiskarnach, konkretne HP 4MP, je to O.K.
Jinak samozrejme, kdo nema HP 4 s PostScriptem, ten muze klidne spat
(tedy pokud mu PS nechybi).

|   Vladimir Kubak          vlk at risc.upol.cz    |
|   Palacky University                          |
|   Publishing center                           |
|   Olomouc                                     |
|   Czech Republic                              |