HP4L Laser Printer and Emtex (fwd)

Vladimir Kubak VLAD at vupnw.upol.cz
Tue Feb 15 10:57:46 CET 1994

.
.

> Ja mam zkusenosti zcela opacne. Pouzival jsem GhostScript 2.5 na sve 286
> z DOSu. Verze 2.6 mi vubec nefungovala na tiskarne, verze 2.61 se z nepocho-
> pitelnych duvodu neprijemne casto hroutila v necekanych okamzicich. Verze
> 2.5 posle skoro vse na obrazovku dobre a pomerne mnoho souboru umi i
> vytisknout, ale nikdy se nemohu spolehnout na to, ze vystup z dvips mi
> GhostScript zpracuje. Naproti tomu moje HP 4M, kterou jsem koupil zacatkem
> ledna u firmy ATAX, funguje zcela bez problemu a dosud jsem nenarazil
> na zadnou chybu.

Ja zatim taky na zadnou nenarazil. Podle nekterych zdroju se tahle
chyba projevi jen zridka. Nekde je pry mozne sehnat (ja to zatim
nezkousel) postscriptovy soubor, ktery tuhle chybu demonstruje. HP
vsak pry chybu uznava a provadi zdarma vymenu, jenom kdyz prinesete
ukazku spatneho vytisku sve normalni prace, tj. tenhle cilene
zamereny vytisk nebere. Ale neberte to prosim za bernou minci, kdovi
jak to funguje u nasich dealeru. Pokud ovsem mate spatny vystup z
dvips, na Vasem miste bych to zkusil.

S pozdravem

|   Vladimir Kubak          vlk at risc.upol.cz    |
|   Palacky University                          |
|   Publishing center                           |
|   Olomouc                                     |
|   Czech Republic                              |