Hlaseni II (Re: Narodil se CSTeX-94)

Petr Sojka sojka at erebor.ics.muni.cz
Wed Feb 9 14:48:04 CET 1994

:  Subject: Narodil se CSTeX-94.
:
:                   motto:  V kazdem programu je alespon jedna chyba.
:
: Vazeni pratele (CS)TeXu,
:
: je mou milou povinnosti Vam oznamit, ze jsme uzavreli opravy CSTeXu
: a tim vzniknul CSTeX`94. Popis zamyslenych zmen jsem uz avizoval
: v mailu pred vanocemi. Obsah tohoto mailu (jeste s mirnymi zmenami)
: najdete jako soucast dokumentace na diskete upgra-94 v souboru
: upgrade.doc.
:
: Omlouvam se za mirne zpozdeni (novou verzi jsem slibil koncem ledna) ale
: nechtejte vedet, kolik interpersonalniho usili dalo tvurcum zmen dodrzet
: aspon tento termin.
:
: Technicke informace:
:
: Kompletni CSTeX`94 najdete na pocitaci math.feld.cvut.cz v adresari
: /pub/cstex (pomoci ftp). Velmi prosim vsechny spravce ftp archivu, kteri
: obhospodaruji (mimo jine i) CSTeX, aby obnovili z tohoto zdroje archiv
: a uvedli o tom zpravu na tomto liste. Duvod: nas pocitac (math) neni
:
CSTEX '94 naleznete (cely i s pk600 fonty) i na nasem serveru
ftp.muni.cz:pub/tex/cstex
Nejakou dobu bude stary cstex93 v pub/tex/cstex93

Happy cstexing!

Petr <sojka at muni.cz>