Ad: Announcing DVIWIN 2.9

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Dec 21 12:08:32 CET 1994

"Vladimir Kralik wrote:"
:
: Nakolko som nenasiel na uvedenych adresach CTAN verziu 2.9, pisal som
: autorovi (H. Sendoukas). Tu je odpoved :
:
: > Sorry, I made a mistake in my previous message. The new
: > version is now available at oak.oakland.edu in the directory
: > /pub/win3/tex (NOT pub/msdos/tex).
: >
Je i na ftp.muni.cz:/pub/tex/local/dviware/dviwin/dviwin29.zip
: ##############
: Este by ma zaujimalo ako sa da stat clenom CSTUG ?
Jednoduse. Bud se stavite u nekoho z vyboru CSTUGu
(na fmph.uniba.sk je to tusim Janka CHlebikova nebo na savba.sk
Karol Nemoga)
anebo si stahnete prihlasku a informace z ftp.muni.cz:/pub/tex/local/cstug/info

: Ake su podmienky clenstva, ...
Individualni clenove 150,- Kc/rok, studenti 60,-.
Kolektivni clenove 4000,- /rok1994, 1000,-Kc/rok 1995.

: 		Dakujem za odpoved
: 			a
: 		prajem stastne a vesele Vianoce
Napodobne