psnfss pro plain TeX ?

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Mon Aug 15 18:51:00 CEST 1994

> From: csTeX-Mgr
> To: cstex
> Subject: psnfss pro plain TeX ?
> Date: Friday, August 12, 1994 16:08
>
> Vazeni TeXperti,
>
> Dotaz #1:
> Jak pouzivat PostScript fonty v plain TeXu
> obdobne jako v LaTeX2e s psnfss.
> Jsou na to nejaka macra?
> V plain TeXu normalne nic nepisi, rad bych jen
> vytiskl nektere "texinfo" manualy.
>
> Dotaz #2:
> a)
> Jak rozchodit 8-bit podporu pro cestinu,
> s LaTeXem 2e?
> [...]
Podporu cestiny pro LaTeX2e jsem udelal bohuzel do verze z ledna letosniho
roku, na pocesteni verze soucasne jsem zatim nemel cas, ale pocitam s tim.
Bohuzel doslo ke zmene, takze se obavam, ze se soucasnou verzi nebude moje
ceska varianta fungovat. Cestina pro LaTeX2e je dostupna na ftp.muni.cz,
jmenuje se to csltx2e.zip, jmeno adresare jsem zapomnel. LaTeX3 Team by asi
nesouhlasil s umistenim stare verze LaTeXu2e na archivu, ale pokud by nekdo
nutne potreboval LaTeX2e s cestinou, mohu fungujici verzi poskytnout.
Postscriptove fonty lze pouzivat velmi snadno pomoci prikazu
\DeclareFontFamily a \DeclareFontShape, ktere jsou dostatecne popsany v
dokumentaci, jez je soucasti standardni distribuce.

                              Zdenek Wagner______/

Please, notice the new address: <wagner at icpf.cas.cz>

The old addresses (i.e. <wagner at csearn.bitnet> and <wagner at earn.cvut.cz>)
will continue to work for some time...