Manual k PICTEXu

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Tue Aug 16 15:39:16 CEST 1994

Kolega Petr Sojka uvadza v Zpravodaji 4/93, ze na adrese TUGu sa da
objednat manual PICTEXu.

   Moje otazky.

1. Je tento manual cesky (slovensky)? Nied je mi uplne jasne, ci TUG je
   myslene US alebo CS.
2. V pripade, ak sa jedna o CS-variant manualu, zaujimalo by ma, ci nie
   je dostupny zdrojak.
3. Na koho sa treba obratit pri objednavani manualu?

Dalej uz bez suvislosti so spominanym clankom. V pripade zapornej odpovede
na 1. otazku, vie niekto o CS-manuali k PICTEXu? Ja zatial pouzivam Kopkov
nemecky, ale chcem ho dat studovat studentovi, ktory nemecky nevie.

Dakujem za pomoc

         Jano Busa, Kosice   busaj at ccsun.tuke.sk