DVIPS:aut.font generation

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Apr 20 17:38:14 CEST 1994

: > Myslim, ze Rokickeho dvips lze spustit s Mattesovym dvidrv,
: > tj staci volat
: > dvidrv dvips ... s vasimi obvyklymi parametry v teto radce.
: >
: > Zdravi karel Horak
: >
:  Zkousel jsem. Podle rady kolegy Petra Sojky jsem zkusil:
:          dvidrv dvips -Plj4 foo,
: kde config.lj4 je upraven pro produkci Postscriptu 600dpi s parametrem
: M, tj. metafont mode, nastavenym na hplaserIV( tento  mf.mod pochazi
: z local.mf z baliku noveho Mattesova dvidrv).
Jeste tam pridejte radek
D 600

a jeste je patrne nutne natavit cestu pro hledani novych
bitmap a tfm, pokud nejsou generovany do stejnych adresaru jako jsou
uvedeny v config.ps (presne prepinace viz dvips.tex)
: S timto novym local.mf jsem  vygeneroval formaty pro metafont. Upravil
OK
: jsem /fm option v envirinment promenne DVIDRV na /fm:hplaserIV.
: Dokonce jsem se ze zoufalstvi pustil do upravy maketexp.bat a spousteni
: zvlast dvips_u a mfjob_u. Vse marne; v prvnim pripade se spustil MFJOB,
: ale nerozumel zvetseni(magnification). V druhem pripade se vygeneroval
: jen jeden font.
Jeste zkuste zkontrolovat /emtex/mfjob/mfjob.mfj
zda obsahuje vsechna nastaveni potrebna pro novy mode
(cesty,...).

Petr <sojka at muni.cz>

: Moje otazka zni tedy obdobne jako ta prvni k tomuto tematu:
:
:   Co vse je treba upravit v istalaci CSTEXu94, aby umoznila automaticlou
: generaci fontu 600dpi a nasledneho vytvoreni postscriptu pro HP4?

Pokud neuspejete jinde, zkuste adresu cstexerr at cs.felk.cvut.cz
:
:             Za pripadne odpovedi predem dekuji.
:
:                                     Michal Kocer <KocAr at fzu.cz>