Prevod z ChiWriteru do TeXu

Vaclav Ocelik ocelik at ccsun.tuke.sk
Thu Apr 14 16:23:44 CEST 1994

> Zdravim vas vespolek a mam nasledujici problem: potrebuju prevest nejake
> texty z ChiWriteru 3 a 4 do TeXu nebo LaTeXu. Jak na to? Jsou na to nejake
> konverzni programky?

Nasiel som na svojom HD nieco co by Vam mohlo posluzit. Skuste:

ftp 193.87.10.23
login: anonymous
passw: Vas login

najdete tam subor:  chitotex.zip

Musite si to stiahnut v dennej dobe. Jedna sa totiz o PC, ktore na noc
vypinam

> Diky predem za odpoved.

Hlavne aby to bolo ono.

			Zdravi
		                             Vaclav   O C E L I K

		            Institute of Experimental Physics SAS
		          Watson Str. 47, 043 53 Kosice, Slovakia
 		  phone:(+42 95) 381 15 /143  fax:(+45 95) 363 20
                		               telex: 77348 sav c
            		        e-mail: ocelik at rs530h.iepsaske.sk
                                        ocelik at ccsun.tuke.sk