Problemy s xdvi a xfig

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Apr 20 15:36:29 CEST 1994

: QUERY
:
: V sucasnosti je mojim TeX-problem ako dostat PostScript-ovy subor do
: TeX-oveho formatu.
: Ked pouzijem psfig,nevidim obrazok v xdvi (teda ani tlacit sa neda).
Pak mate spatne nainstalovany xdvi (verze 1.8 umi zobrazit .eps
tak, ze si zavola ghostscript, zbitmapuje a zobrazi).

Tisknout se samozrejme da pomoci dvips.
: Najlepsi by asi bol nejaky konvertor ktory prevedie PS-prikazy do TeX-ovych.
Ne, to neni cesta, kdyztak ps->mf.
: Dalej by som uvital radu (postup) ako dostat PS-subor a TeX-subor
: do programu XFIG.
: A este 1 chybicka pri konverzii XFIG-om do latexu som namiesto
: kruznice dostal zagulateny obdlznik, a sikme ciary su poposuvane cim sa
LaTeX nema tak velke polokruznice ve svych fontech.
Zkuste to pres postscript.
: objekt prerusi.
:

Zdravi