CSED - hledani

Bohumil Chalupa bochal at hp700.karlov.mff.cuni.cz
Tue Nov 30 12:00:33 CET 1993

> OK, piste tedy 'g' misto 'c', 'u' misto 'v' a 'w' misto 's', CSED zna ceske
> i anglicke zkratky.
>
> 			Pavel Sevecek

Dekuji, to je dobra zprava o rozumne (nedokumentovane) vlastnosti CSEDu.
Nenapadlo mne to zkusit pote, co jsem se presvedcil, ze pri potvrzovani
(A/N), at uz pri opousteni editoru nebo prave pri nahrazovani retezcu
funguje cokoli jineho nez _A_ jako _N_ (tedy bohuzel i _Y_).
Kdyby s timhle slo neco udelat ...    ;-<)
					  Bohumil Chalupa