povzbuzeni

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Wed Nov 24 13:49:42 CET 1993

> Myslim, ze to by byla skoda.
> 				 B. Chalupa, KFK MFF UK
Mily Petre,
     po osmi dnech mi opet jde e-mail a prokousavam se
stohem dopisu. Prosim Te, neodhlasuj se z listu -- ja Tvoje
prispevky rad ctu. Az se prokousu dal (treba zitra),
napisu vice.
     Nekdy se veci casem zdaji jinak, ja ted strasne nadavem,
nebot tech 8 dnu bylo patrne v jednom studenem spoji, ale
takovy je zivot.
     Nedej se nicim otravit.
     Zdravi -ji-