TeX klub pri FE VUT ?

Jiri Sluka sluka at ant.fee.vutbr.cz
Wed Nov 24 10:13:33 CET 1993

Vazeni kolegove,

obratil se na mne zprostredkovane jeden clen TeX klubu (asi CSTUGu, z jeho
dopisu jsem to nepochopil), jeho adresa nize. Ma zajem o nove ceske fonty,
ktere NEJSOU soucasti nove instalace TeXu - CSTUGu. Zejmena pocestene, ale
je ochoten si i neco s prateli v mistnim klubu dodelat. Zminuje se v teto
souvislosti o knizce "Pamphlet on TeX Fonts" a o fontu Euler, upravovanem
Karlem Horakem (zparvu ziskal na nejake konferenci v Praze v lete).

Nevim, jestli na FE VUT existuje nejaky TeXovsky klub (kteremu je puvodni
"papirovy" dopis adresovan), ani na koho se obratit. Proto se ptam takto
prostrednictvim konference.

Adresa toho cloveka, ktery se zajima o fonty je:

Ing. Pavel Lisy
(u Ruzicku)
Bezrucova 1433
500 05  Hradec Kralove 2

Pise, (P.S.) ze ma zajem i o konverzni programky pro praci s fonty, co
nejsou v instalaci. Dopis je datovan 21.11.1993

Overeni jeho clenstvi v CSTUG by snad nemel byt problem. Pripadne
informace mu predam. Ja sam v zadnem TeX-klubu zatim nejsem, omlouvam se
za pravdepodobne trivialni dotazy.

          Zdravi                          _
                                      ---(*)
                                           \    //
                                           (@@w/
                                            / \
                                         ->-  ->-
                                   sluka at ant.fee.vutbr.cz
tel: (05) 413 212 75 / 024         Jiri Sluka
fax: (05) 754 683                  Ustav elektroenergetiky
                                   Fakulta elektrotechniky
                                           a informatiky VUT Brno
                                   Antoninska 1
                                   662 09  Brno