Novy csindex

Petr Sojka sojka at erebor.ics.muni.cz
Tue Dec 14 17:34:13 CET 1993

Dobry vecer,

Forwarded message:
: From: Zdenek Wagner <WAGNER at CSEARN.BITNET>
:
: CsIndex 2.11c
: =============
: Predchozi verze programu CsIndex mela jepici zivot. Jednak se mi z
: nepochopitelneho duvodu do nove verze pomichaly stare soubory (nyni jsem to
: zkontroloval ctyrikrat, coz by snad melo na potlaceni Murphyho zakonu stacit)
: a navic mi byla ohlasena nova chyba (ktera tam byla odjakziva) - spatna
: konverze "ch" v kodu KOI8CS. V teto verzi je chyba opravena. Verzi oznacenou
: "csidxnew.zip" a "csix211b.zip" radeji zahodte.
:
: Doufam, ze jsem tam dalsi chyby nepridelal.
:

Nova verze csindexu je v ftp.muni.cz:pub/tex/texware/csidx
Tem, kdo maji starou verzi staci soubor csix211c.zip, cely
balik je v csidx211.zip (.zip = INFO-zip)

Petr Sojka