cislovanie stran v AMSTeX-u

Richard Vanek richo at frdsa.fri.utc.sk
Mon Dec 6 13:27:05 CET 1993

Dobry den,

Hladam velmi rychlu pomoc, mame mensi problem s nasim zbornikom. Teda
konkretne s jednym clankom napisanym v AMSTeX-u. Potrebujeme aby
strany parne mali cisla v lavo a neparne strany cisla v pravo.

Budem nesmierne vdacny tomu kto mi rychlo pomoze, clanok ma ist do
tlace zajtra.

Este raz velmi pekne vopred dakujem.

--
              Richard Vanek

e-mail      : richo at frdsa.utc.sk
              Faculty      of    Management     Science
              Departament   of   Transport     Networks
              Velky Diel,    010 26 Zilina,    SLOVAKIA
              Tel.:+42-89-47545 ext. 204
                   +42-89-47364
	      Fax.:+42-89-47364