[cstex] asymptote v prezentacii beamer

beerb beerb at frcatel.fri.uniza.sk
Tue May 18 16:13:24 CEST 2021

zdravim,

nefungovalo to ani  s a ani bez catcode,

nefunguje to aj ked som vsetko vyhodil a nechal iba beamer a asy (ked
zapoznamkujem \only, prekald asy urobi bez problemov):

\documentclass[compress,aspectratio=32]{beamer}

\usepackage[inline]{asymptote}

\begin{document}

%\catcode`\-=12

%\catcode`\^=7

\begin{frame}[t,fragile]

\only<2->{

\begin{asy}

size(0,3cm);

draw((0,0)--(1,1),red);

\end{asy}

}

\end{frame}

\end{document}

aj tak velmi pekne dakujem za pomoc

beerb

Dňa 18. 5. 2021 o 13:56 Zdenek Wagner napísal(a):