[cstex] asymptote v prezentacii beamer

beerb beerb at frcatel.fri.uniza.sk
Mon May 17 09:42:25 CEST 2021

zdravim,

mohol by mi niekto pomoct, mam problem s implementaciou prostredia asy
do beamer

potrebujem vlozit \begin{asy}..\end{asy} do \only<>{..}, resp.
\onslide<>{..}

mam vytvoreny 3d obrazok v asymptote a chcem ho mat iba na jednom
podslide , zatial to mam urobene tak, ze sa mi obrazok asy generuje na
kazdom slide opat -- ale to je niekolkonasobne zdrzanie pri preklade a
tiez nie je to celkom orechove pri prezentacii, ked tam obrazok stale
je, ja by som ho potreboval odkryt
ked ho vlozim pomocou includegraphics, stratim animaciu
nepomohlo ani -shell-escape, ako som sa niekde docital

nefunguje mi to ani pri najjednoduchsej konstrukcii

\only<2>{
\begin{asy}
size(0,3.75cm);
draw((0,0)--(0,3),PPolivegreenblackI);
\end{asy}
}

hlasi mi to chybu:

Runaway argument?

! File ended while scanning use of \next.

<inserted text>

\par

l.5855 \end{frame}

?