[cstex] Netisknutelné PDF

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sat Jan 19 15:59:57 CET 2013

Pekny den, s pdftk mam dobre zkusenosti, to je asi nejvhodnejsi volba.

Ale asi by to slo i uvnitr LaTeXu: staci vse vlozit do vrstvy, ktera
se netiskne. Hotove reseni myslim zatim neni, jsou jenom jakesi
castecne kroky: existuje podpora pro vkladani vrstev (ocg.sty a jeho
nasledovnici) a je jakysi precedens u hyperref (je tam volba
zpusobujici, ze odkazy jsou barevne ve vrstve ktera se zobrazuje a
netiskne potom jsou jeste jednou cernobile ve vrstve, ktera se
nezobrazuje, ale tiskne).

S pozdravem

Robert Marik