Problemy s kompilaci do PDF pri otevrenem souboru

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Mon Apr 24 10:50:16 CEST 2006

Dobry den,
Acrobat si skutecne zamkne prohlizeny soubor, takze jej nejde
aktualizovat. Ve verzi 7 jsem ovsem objevil funkci, ktera je schopna
alespon po znovuotevreni soubor prohlizet ve stejnem miste, ve kterem
skoncilo prohlizeni pri predchozim uzavreni. Neresi to sice Vas problem,
ale trosku pomuze. Jinak pro ladeni pouzivam (jak jiz tu bylo receno)
gsview, ktery prezobrazi aktualizovany soubor automaticky.

Zdravim
J. Rybicka.