Neproporcionalni narrow font

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 5 12:33:55 CEST 2004

On Tue, 5 Oct 2004, Petr Mandys wrote:

> Bohuzel,
>
> potrebuji NEPROPORCIONALNI font.

Omlouvam se, spatne jsem cetl... Existuje Courier Narrow, tusim, ze je v
Corel Draw. Je k nemu bezny AFM, takze zprovozneni v TeXu neni obtizne.
Take si muzete zkusit pohrat s MF zdrojaky cmtt*. Mirka Misakova tvorila
pisma s variantni sirkou, viz Zpravodaj 2/1998
(http://bulletin.cstug.cz/bul982.shtml), treba tam najdete inspiraci.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz