velké mezery mezi odstavci

simkot at seznam.cz simkot at seznam.cz
Fri Oct 15 08:10:02 CEST 2004

Dobrý den,

nastavila jsem si na odchycení sirotků a vdov, podle rad v konferenci
\clubpenalty 10000
\widowpenalty 10000
což je skvělé, ale bohužel to v některých případech způsobilo, že dochází
místy k vytvoření větší mezery mezi odstavci, což je nehezké hned na první
pohled.  Nastavila jsem si tam také \tolerance 9999, takže nyní nevím, zda
by i to nemohlo nějak ovlivnit ony velké mezery mezi odstavci. Můžete mně
prosím někdo poradit, zda neexistuje nějaká možnost, jak to upravit jinak,
než abych na stránkách, kde se tato "anomálie" vyskytuje dopisovala další
věty? Děkuji velmi

Mgr. Simona Kotlárová
Státní okresní archiv
Smetanova 351