Smysluplné množství fontů v systému

Martin Šanda martin.sanda at balustrada.cz
Fri Oct 15 02:56:06 CEST 2004

Vážení a milí!

Protože se mi do ruky dostalo jedno postarší cédéčko s Corelem, tak mě napadlo
nainstalovat si nějaké fonty.
Řeším otázku, zda-li veliké množství fontů v systému nebrzdí jeho běh, jinými
slovy, má smysl pečlivě vybírat, nebo prostě všechno nainstalovat?

Druhá otázka je asi to, jestli má smysl instalovat fonty v Type1 současně i
jako ttf?

Jaké máte vy zkušenosti s velkým množstvím fontů v systému?

SuSE 9.1, Duron 1100, 128 MB RAM (v nejbližší době přidám dalších 256)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux