LaTex v Brně

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Oct 27 18:40:55 CEST 2004

Dobry den,

    rad bych Vam pomohl, snad mne behem zitrka zbude chvilka abych se
podival na ty ukazkove soubory.

Nicmene tem dotazum tak zcela nerozumim - typ a velikost pisma nema
v TeXu nic spolecneho s editorem. Odhadem mne to pripada jako chybejici
fonty v systemu. Mozna by bylo dobre prilozit i nejake .log soubory.

TeX rozhodne nevzdavejte, ty jizdni rady z nej vypadaji pekne.

S pozdravem,

Lubos Kloc