Font

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Feb 18 11:13:25 CET 2004

On Tue, 17 Feb 2004, Branislav Ballo wrote:

> Pokusal som sa vytvorit .AFM subor ale s Ghostscriptom som vo Windowsoch neuspel. Prikaz:
> "D:\Program Files\gs8.00\bin\gswin32.exe" -q -sOutputFile=csss12.afm -- printafm.ps csss12.pfb
> urobil zrejme nejaku konverziu ale vystupny subor mi nevygeneroval. Vie mi niekto poradit, kde robim chybu? Dakujem.
> B.

Nejprve musite dostat font do GS. Mate dve moznosti:
1. Nainstalovat font csss12 v gs, tj. prekopirovat jej do vhodneho
adresare nebo adresar, kde se vyskytuje, pridat parametrem -I do
prohledavanych cest, a upravit soubor fontmap (ma v sobe vysvetlujici
mokentare)

2. Pomoci t1ascii prevest csss12.pfb na csss12.pfa a nacist jej pred
printafm.ps

Vysledny AFM se vypisuje na konzoli, ale -sOutputFile presmeruje graficky
vystup. Navic si nejsem jist, zda -- ve Windows ma stejnou funkcnost jako
v linuxu, proto bych pouzil osvedcenou cestu:

echo /csss12 printafm quit|gswin32 -q -dNODISPLAY printafm.ps>csss12.afm

Pokud zvolite 2. moznost zavedeni fontu, musite pred printafm.ps vlozit
jeste csss12.pfa

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz