MiniTeX a PS fonty

MatějPolách matej.polach at centrum.cz
Tue Feb 18 11:36:16 CET 2003

Dobry den,

na jednom starsim pocitaci pouzivam MiniTeX a pokousim se pro sazbu
pouzit fonty Lido. TeX (csplain) sice vytvori DVI, ale nemohu
zobrazit znaky ani v DVI prohlizeci ani po vytvoreni PS. Nejsou tam
soubory *.mf pro vytvoreni bitmap do DVI prohlizece (to bych treba
ozelel), ale moznost vytvorit PS mi dost chybi.

Soubory jsem se pokusil umistit na patricna mista, nastavit, co jsem
nasel v dokumentaci, ale bud jsem neco prehledl nebo to nejde.

Vim, ze je to archaismus a mozna se s pouzitim techto fontu pro
starsi distribuce nepocitalo, ale stejne by me zajimalo, zda to v
MiniTeXu jde udelat a pripadne jak.

Dekuji za radu

Josef

Vyzkoušej Aquafresh Whitening systém - pro zářivě bílé zuby, intenzivně svěží dech a celá Tvá ústa. Soutěž o 10.000,- Kč! http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.icewhitening.cz