Cestina, babel, miktex

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Fri Mar 9 10:44:44 CET 2001

> Musite pouzit EC fonty (nebo jine osmibitove) a vzory deleni nacist v tom
> kodovani, jake maji fonty. CSLaTeX ma vyhodu prave v tom, ze resi

Dekuju za napovedu. Dostal jsem se az sem:

\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage[T1]{fontenc}
\usepackage[czech]{babel}
\usepackage{times}
\def\uv#1{\glqq#1\grqq}

Jeste k tomu mam dotaz - pokud nepouziju {times}, tak se to osklive sazi do
PDF. Jenze jsem nenasel jinou cestu - cesky text nuti dvipdfm delat rastrove
fonty (Acrobat rika Type 3). Times jsou sice vektorove, ale zase se mi moc
nelibi (prikladne hacek nad c,C).

Mnohem vice by se mi libil standardni Computer Modern (pripadne fonty z
TeXLive). Ale mam strach se poustet do nejakych vetsich zasahu.

Petr A.