ALgoritmus na hledani "podobnych" retezcu

Daniel Korcak korcak at vol.cz
Fri Jan 21 10:38:59 CET 2000

Mikulas Gangur wrote:

>  Asi Vam moc nepomohu, ale aspon mohu nasmerovat. Kdysi jsem delal
> rozpoznavani obrazu pres chybove gramatiky (viz Kotek, Marik a
> kol. Metody rozpoznavani a jejich aplikace). Pri te prilezitosti jsem
> stejny problem teoreticky resil take pomoci neuronove Hopfieldovy
> site. Je mi jasne, ze ocekavate hotovy algoritmus, ale tento smer by
> Vam mozna pomohl.
>
>                       Mikulas Gangur

Uff ...
Moc diky, toto reseni mi pripadalo take mozne, ale ma nekolik uskali,
pres ktere je prekonat mi prijde neadekvatni pozadovanemu vysledku ...

1. Navrhnout tu spravnou sit nevidim jako "snadnou" zalezitost.
    Prece jen to chce spousty zkusenosti a znalosti, ktere nemam.

2. Vygenerovat desetitisice vzoru, ktere by zahrnovaly vsechny mozne
    formy podobnosti ( jedna se mi v zasade o chyby pri rucnim zadavani
    "sekretarky", ktera napr. stejny nazev firmy napise pokazde jinak )
    nejakym automatickym algoritmem je take dosti slozite.

3. Pokud vim tak neexistuje free soft, ktery by byl schopen navrzenou sit
    naucit a pak pozadovany algoritmus vygenerovat. A kupovat soft
    za radove desetitisice korun se mi kvuli tomuto algoritmu moc nechce :o(

Pokud se v nekterem z bodu mylim, tak se rad necham poucit ...

    .-.       s pozdravem / best regards
    (  |.-.
   .-\/____)  Daniel Korcak [Korčák]
  (__/ \      ICQ: 39346616