Obrazky v PDF

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Jan 14 15:42:22 CET 2000

On Fri, 14 Jan 2000, Pavel Satrapa wrote:

> Verze 3.0 v ceskych MS Windows 98. V puvodnim dopise jsem se vyjadril dost
> zjednodusene a zrejme i nepresne. Nedojde ke zhrouceni Distilleru, jakozto
> programu. Ale na druhe strance zahlasi
>
> Error: rangecheck; OffendingCommand: show
>
> a nevyrobi zadny vystup. Pritom GhostScript ani zadna z tiskaren se nezda
> mit s danym PostScriptem problemy.

PostScript ma ruzne limity, treba na pocet car na strance apod. Limit je
zavisly na typu interpretu, takze se muze stat, ze to nekde projde a nekde
ne. Take jsem mel PS soubor, ktery Acrobat 3 nedokazal distilovat, ale
Acrobat 4 to zvladl. Podivejte se, jestli na zminene strane neni nejaky
obrazek, ktery mozna ten limit prekracuje. Zkuste treba pomoci psutils
vyhodit tuto stranku a zpracovat zbyly soubor. Mozna by pak sla
predestilovat jen strana 12 a pomoci Acrobat Exchange pridat do
PDF souboru.

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/