Obrazky v PDF

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Jan 13 13:42:51 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Pavel Satrapa wrote:

> Zdravim z Liberce a dovolil bych si pozadat o radu.
>
> V poslednich dnech svadim urputny boj s konverzi dokumentu do PDF. Adobe
> Distiller se kaci, pdftex ma fatalni problemy s obrazky a jako jedina

Jakou verzi Distileru a v jakem systemu mate? Ja mam verzi 4.0 v
anglickych Windows 98, pocitac ma Pentium 150 MHz, 32 MB RAM, na HD nemam
zadne misto a pracuji pres LAN na velkem disku, ktery mam v pocitaci s
OS/2, pouzivam pro destilaci jak primy vyber PS souboru tak watched folder
(ten je taky na pocitaci s OS/2) a jeste mi za skoro pul roku provozu
Distiller nespadl.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/